Start verkoop Fase 2 Remeha

5 juli 2021
De verkoop start in oktober 2021!

Inschrijving start verkoop Park Marialust fase 1 vanaf 25 maart 12.00 uur.

Update april 2021
Let op! De eerste inschrijfperiode is inmiddels voorbij. U kunt zich alleen nog inschrijven als reservekandidaat voor fase 1a en 1b.

______________________________

Stap 1:

Ga naar de website www.parkmarialust.nl. Vanaf de start verkoop is alle verkoopdocumentatie hier te vinden. In de woningselector kunt u zich oriënteren op het woningaanbod. Ook kunt u hier op woningniveau alle verkoopdocumentatie vinden. Dit zijn de navolgende stukken: verkooptekeningen, optietekeningen, prijslijst en de technische omschrijving. Klik op de woning of het appartement van uw voorkeur om de verkoopdocumentatie te downloaden per bouwnummer. Daarnaast zijn de verkoopbrochures te downloaden via de website.

Bekijk aanbod en downloads Bekijk verkoopbrochures

 

Stap 2:

Klik op de button ‘Start Verkoop schrijf u hier in’ die op de homepage staat OF klik op ‘Schrijf u in’ in de menubalk.

 

Stap 3:

Staat u al ingeschreven voor de nieuwsbrief en heeft u al een account? Log dan in.

Stond u nog niet ingeschreven voor de nieuwsbrief dan heeft u nog geen account. Meld u aan door uw gegevens in te vullen. U ontvangt dan ter bevestiging een mail met uw inloggegevens.

 

Stap 4:

Als u ingelogd bent op uw account, dan verschijnt er links een menu. Klik op ‘digitaal inschrijfformulier’.

 

Stap 5:

Het digitale inschrijfformulier is geopend. Lees eerst goed de verkoop- en inschrijfprocedure door die in de introtekst van het inschrijfformulier staat.

 

Stap 6:

Na het lezen van de verkoop- en inschrijfprocedure kunt u klikken op ‘ga verder met het inschrijfformulier’. Het inschrijfformulier bestaat uit 4 onderdelen:

  • NAW gegevens
  • Financiële gegevens
  • Voorkeuren bouwnummers (maximaal 10 mogelijkheden, het mogen er ook minder zijn)
  • Ondertekening

Vul alle 4 de onderdelen zo volledig mogelijk en naar waarheid in. In het laatste onderdeel kunt u met uw muis een handtekening zetten op het formulier en aanvinken dat u akkoord gaat met de voorwaarden.

 

Stap 7:

Heeft u het inschrijfformulier helemaal volledig en naar wens ingevuld? Dan kunt u het inschrijfformulier verzenden. Als de inschrijving gelukt is, krijgt u automatisch een mail toegestuurd met een bevestiging dat de inschrijving gelukt is.

 

Stap 8:

Mocht u na het inleveren van het formulier toch nog iets willen wijzigen, dan is dit mogelijk tot vrijdag 2 april 12.00 uur. U logt dan opnieuw in op uw account en kunt het inschrijfformulier wijzigen en opnieuw versturen.

 

Heeft u vragen of hulp nodig bij het invullen van het inschrijfformulier? Neem dan contact op met Danique Haarman van Loostad Vastgoedontwikkeling: dhaarman@loostad.nl.